Повернення або обмін товарів для домашніх тварин належної якості не регламентується окремо Законом України "Про захист прав споживача".
До зоотоварам застосовні ті ж правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для людського використання.
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення. 
Якщо тварині був придбаний який-небудь товар, який не підійшов йому за розміром, фасоном, забарвленням або характеристиками, Ви вправі звернутися в Platinum Ukraine протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення і вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну.

При цьому, є кілька вимог:

  • товарний вид і упаковка продукту не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
  • товар, не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і тд.;
  • товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні;

Бракований товар або товар неналежної якості. Як оформити повернення/обмін?

Якщо ви отримали товар неналежної якості, скористайтеся формою зворотного зв'язку
Ми зв'яжемося з Вами протягом доби з моменту отримання звернення.
Звернутися до оператора за телефонами:

  • 068 900 77 88
  • 096 900 77 88 

Протягом години після отримання заяви (у робочий час з 9-00 до 19-00, крім суботи та неділі), ми зв'яжемося з Вами за вказаною в замовленні номером телефону.

Способи повернення/обміну

  • Під час доставки вашого наступного замовлення, якщо такий буде зроблений вами.
  • Транспортною компанією, якій був доставлений ваше замовлення у вашому місті.

Зверніть увагу: повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером. 
Якщо повернення або обмін відбувається через неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення або обмін здійснюється за рахунок Platinum Ukraine.
У разі якщо повернення або обмін товару відбувається не з вини Platinum Ukraine - транспортні послуги будуть платними і відповідати цінам транспортних служб.

Способи відшкодування грошових коштів

  • готівкою
  • банківська карта

Зверніть увагу: зробити повернення коштів чи обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного вигляду. 
Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.
При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки та відсутність механічних пошкоджень.
Кожне звернення з питання обміну або повернення розглядається індивідуально.